پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۰۲۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
وبسایت پارلمان ایرلند، تمامی هزینه‌هاو اجازه‌نامه‌های مالی را که در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد، به تفکیک هر ماه در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد. روندهای شفاف سازی در کشورهای مختلف به صور گوناگون دنباله گیری می شود که در ادامه بدان اشاره شده است.....
شعارسال: وبسایت پارلمان ایرلند، تمامی هزینه‌هاو اجازه‌نامه‌های مالی را که در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد، به تفکیک هر ماه در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

* شفافیت مجلس فلسطین اشغالی

پارلمان رژیم صهیونیستی، هزینه‌های مصرفی نمایندگان از جمله هزینه‌های دفتری، مسافرت‌هاو اینترنت را برای هر نماینده و به تفکیک هر سال در اختیار عموم قرارمیدهد.

* شفافیت مجلس هلند

پارلمان هلند جزئیات هزینه های نمایندگان این کشور،هدیه ها، پشتیبان‌ها و مقصد سفر و آنان را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

* شفافیت مجلس کانادا

پارلمان کانادا دروبسایت خود،میزان هزینه‌های جلسات نمایندگان که مجموع هزینه‌های مصرف شده، حمایت‌کنندگان از این مراسمات و ...است، را بیان می کند.

* شفافیت مجلس انگلیس

دفتر IPSAپارلمان انگلیس، وظیفه مدیریت هزینه‌های پارلمان را دارد. تمامی هزینه‌های نمایندگان وتغییرات سالیانه آن، همراه بانمودارقابل مشاهده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال های تلگرامی، تاریخ انتشار: مهر 1396، کدخبر: - .

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین