پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۸۲۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
خاطره رهبر معظم انقلاب از روز اولی که به مدرسه رفتند در کانال تلگرامی KHAMENEI.IR، منتشر شد.

شعارسال: خاطره رهبر انقلاب از روز اولی که به مدرسه رفتند در کانال تلگرامی KHAMENEI.IR، باز نشر شد. ایشان در بیاناتی در تاریخ۱۴/ ۱۱ /۷۶ به ذکر این خاطر پرداخته و فرمودند: "روز اولی که ما را به مدرسه و دبستان بردند روز خوب و شلوغی بود و بازی می‌کردیم.

کلاس بزرگی داشتیم و عده بچه‌های کلاس اول زیاد بود. شاید ۳۰ یا ۴۰ نفر بودیم. روز پرشور و پرشوقی بود و خاطره بدی از آن روز ندارم.

من چشمم ضعیف بود و کسی نمی‌دانست، خودمم نمی‌دانستم و درست نمی‌دیدم و بعد از چندین سال متوجه شدم که چشمم ضعیف است و بعد پدر مادرم متوجه شدند و برای من عینک تهیه کردند. در آن موقع ۱۳ سالم بود.

تخته سیاه و معلم را نمی‌دیدم و این مشکلات زیادی را در دوران تحصیل من بوجود آورده بود. اما اکنون خوشبختانه بچه‌ها در دوران کودکی فورا شناسایی می‌شوند و عینک می‌گیرند و رسیدگی می‌کنند. در آن موقع معمول نبود. البته مدرسه ما مدرسه غیر دولتی و دینی بود و معلمان و مدیران مدرسه از افراد متدین انتخاب شده بودند و با برنامه‌های دینی اداره می‌شد".


سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداو سیما، تاریخ انتشار: 1مهر1396، کدخبر: 1818818: www.iribnews.ir
 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین