پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۴۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه قطعه یک تونل قطار شهری کرمانشاه با پیشرفت خوبی در حال اجرا است، گفت: پایان فروردین ماه سال 97، کار ساخت قسمت عمده قطعه یک به اتمام می‌رسد.
شعارسال: مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با بیان اینکه قطعه یک تونل قطار شهری کرمانشاه با پیشرفت خوبی در حال اجرا است، گفت: پایان فروردین ماه سال 97، کار ساخت قسمت عمده قطعه یک به اتمام می‌رسد.

سعید سلیم‌ساسانی ، اظهار داشت: عملیات اجرایی قطعه یک تونل قطاری شهری کرمانشاه از سه‌راه 22 بهمن تا میدان آزادی با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه ادامه داد: براساس زمان‌بندی تعیین شده توسط مشاوران، هماهنگی‌های و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید تا پایان فروردین ماه سال 97 عملیات عمده احداث این قطعه به اتمام می‌رسد و تنها نصب ریل و روسازی آن باقی می‌ماند.

وی افزود: قطعه 2 مربوط به عملیات احداث ایستگاه میدان آزادی است، این ایستگاه هم‌اکنون با کیفیت و سرعت بالا در حال اجرا است و در حال تامین تجهیزات، ناوگان و اعتبارات مورد نیاز آن هستیم.

سلیم‌ساسانی تصریح کرد: تونل قطار شهری کرمانشاه یک تونل عمیق است که به اندازه 2 برابر ارتفاع تونل به صورت نرمال روی آن سرباره ایجاد شده است یعنی کف تونل در عمق 24- متر در سطح معبر احداث شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3 مهر 1396، کدخبر: 13960703000336، www.kermanshah.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین