پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۲۷۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷
معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب خراسان شمالی از حفر یک حلقه چاه جدید آب شرب در شهر راز و جرگلان بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال خبر داد.

شعارسال: عباسعلی گریوانی اظهار کرد: با توجه به عدم بارش‌های مناسب نزولات جوی در سال‌های اخیر و افت شدید آب‌های زیرزمینی و همچنین افت آبدهی چاه‌های آب شرب، این شرکت در راستای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی شهروندان برنامه‌های حفاری چاه‌های جدید را برنامه کاری خود قرار داده که یکی از این چاه‌ها در شهر راز است.

گریوانی افزود: عملیات حفاری این چاه در اواسط شهریورماه سال جاری شروع و در اواخر شهریورماه بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال پایان یافت.

وی درباره مشخصات این چاه بیان کرد: با توجه به افت شدید آبدهی چاه شماره یک شهر راز چاه جدیدی در کنار آن به عمق ۵۰ متر حفر و اقدامات لوله‌گذاری با لوله‌های قطر ۱۴ اینچ و شستشوی این چاه انجام گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد: با حفر این چاه انتظار می‌رود حدود ۷ لیتر بر ثانیه به آب شرب شهر راز اضافه شود.

در حال حاضر امور آب و فاضلاب راز و جرگلان دارای ۱۹۹۶ مشترک آب است و آب شرب موردنیاز این مشترکان از ۵ حلقه چاه با دبی ۱۷ لیتر بر ثانیه تأمین می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 2مهر1396، کدخبر: 4096430: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین