پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۴۳۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امسال ششمین سالی است که این سوگواره در استان برگزار می‌شود.
شعارسال: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امسال ششمین سالی است که این سوگواره در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در نشست خبری سوگواره بصیرت عاشورایی که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد، با تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امسال ششمین سالی است که این سوگواره در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تلاش و عملکرد وقف در جامعه افزود: امروز اصحاب رسانه در راستای ترویج سنت حسنه وقف خودجوش عمل کرده که این مهم ستودنی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: تلاش این اداره‌کل در راستای احیای سنت وقف و ترویج آن در جامعه بوده که با برنامه‌های متنوع سعی در گسترش وقف دارد.

عادل یادآور شد: در حوزه فرهنگی اقدامات شایسته‌ای در راستای سوگواره بصیرت عاشورایی انجام شده است. در ابتدای سال آرامش بهاری، ویژه برنامه‌ای در ماه رمضان، در تابستان نشاط معنوی و شرکت دانش آموزان و نوجوانان برگزار شد و یکی از برنامه‌های شاخص استان برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بود.

وی ادامه داد: در این دوره یک هزار و 200 نفر شرکت کردند که نفرات برتر در رشته‌های حفظ، قرائت و غیره به مرحله استانی و کشوری راه یافتندو 160 نفر برگزیده شهرستانی و 22 نفر به مسابقات کشوری به آذربایجان غربی اعزام شدند که در تمام رشته‌ها خوش درخشیدند.

عادل تصریح کرد: وقف در اذهان مردم با نام امام حسین و کربلا گره خورده است و دلیل آن عمده موقوفاتی است که وجود دارد و در راه امام حسین وقف می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین مطرح کرد: در استان 956 موقوفه منفعتی وجود دارد که دارای درآمد است و یا باید دارای درآمد باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 4 مهر 1396، کدخبر: 13960704000421 ، www.qazvin.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین