پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۵۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
اندیشکده تدبیر آب ایران از آبان‌ماه، سال 1391، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کمیسیون کشاورزی و آب اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی کرمان تأسیس گردیده است.

شعار سال: اندیشکده تدبیر آب ایران از آبان‌ماه، سال 1391، به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کمیسیون کشاورزی و آب اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی کرمان به‌منظور توسعه ظرفیت‌ها و ایجاد فضای تعامل و گفتگو میان ارکان مختلف جامعه، محیط کسب و کار و تشکیلات بخشی و فرابخشی مدیریت آب در کشور در مسیر بهبود حکمرانی آب، تأسیس گردیده است.

موضوع فعاليت انديشكده برقراري ارتباط مناسب بين مؤلفه‌هايي چون پژوهش كاربردي، اقتضائات محيط استراتژيك، سياست‌هاي ملي و منطقه‌اي و جوامع محلي است، به‌نحوي كه نتايج اثربخشي براي اصلاح حكمراني آب كشور بر اساس مباني عميق و بنيادي عرفي، شرعي، فني، حقوقي، فقهي و اقتصادي حاصل شود . بر این اساس این نهاد در نظر دارد تا فعالیت‌های خود را در سه بخش سیاست‌پژوهی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات و ظرفيت‌سازي متمركز نمايد.

نماي شماتيك برنامه‌هاي انديشكده در بدو تأسيس به اين شرح است:


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اندیشکده تدبیر آب ایران ، تاریخ انتشار -، کد مطلب: -، www. iwpri.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین