پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
بدنبال انتشار مقاله ای در سایت الف در تاریخ 4/7/96 با عنوان یک اکران و چند نکته. در نقد نصب بنرهای تبلیغاتی برای وزیر آموزش این وزارتخانه اعلام کرد : انتشار این بنر با سیاست های رسانه ای آموزش و پرورش و تاکید وزیر محترم تطابق نداشته و اقدامی غیرقابل دفاع است و تذکر لازم به اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی داده شد.

شعار سال: ضمن سپاس از واکنش و اقدام متعهدانه این وزارتخانه متن کامل پاسخ را در ادامه می خوانید.

مدیرمسئول محترم سایت الف

باسلام و احترام

عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ ۹۶/۷/۴ با عنوان یک اکران و چند نکته به موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رساند:

۱- برخلاف آنچه در خبرها آمده است که شهرداری مشهد به سفارش وزارت آموزش و پرورش و به مناسبت آغاز سال تحصیلی اقدام به اکران بنرهایی نموده است ، در تهیه این بنرها، هیچ سفارشی به شهرداری ارائه نشده وبنرهای مذکور مستقیما توسط آموزش و پرورش مشهد تهیه و نصب شده است.

۲- تصویر منتشر شده صرفاً یکی از چند بنر تهیه شده توسط آموزش و پرورش مشهد را نشان می دهد و بنرهای دیگر حاوی تصاویر، نمادها و جملاتی از دفاع مقدس، محرم، سخنان مقام معظم رهبری و ... بوده که در خبرها به آن اشاره ای نشده است.

۳- علی رغم نکات فوق، انتشار این بنر با سیاست های رسانه ای آموزش و پرورش و تاکید وزیر محترم تطابق نداشته و اقدامی غیرقابل دفاع است. بدون شک، تمهیدات متقضی در این رابطه برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه صورت خواهد گرفت. همچنین تذکر لازم به اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی داده شد.

شایان ذکر است؛ در همایش اخیر مدیران روابط عمومی ستاد و استان ها، یکی از سیاست های رسانه ای این وزارتخانه، پرهیز از بزرگ نمایی نامتعارف و تملق آمیز تصاویر مسئولان و مدیران آموزش و پرورش و در مقابل، برجسته سازی نقش ذینفعان اصلی آموزش و پرورش، یعنی دانش آموزان و معلمان اعلام شده است.

خواهشمند است طبق قانون مطبوعاث و رسانه ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در آن رسانه اقدام لازم صورت گیرد.

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی

وزارت آموزش و پرورش

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جامعه خبری تحلیلی الف، تاریخ 5 مهر 96، کد مطلب: 3960705213: www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین