پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۹۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
مرد مغربی طی اتفاقی نادر مسیر فرانسه به مراکش را با هواپیمای مسافربری به تنهایی سفر کرد.

شعار سال: یک مسافر طی اتفاقی نادر با یک پرواز یک نفره از پاریس به سمت فرودگاه آنگادس در وجده حرکت کرد در حالی که حس اشخاص پولدار به او دست داده بود، با خوشحالی در حین پرواز از فضای داخلی هواپیما فیلم گرفت و به صورت آنلاین در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

این مسافر در صفحه شخصی خود نوشت که شما در حال حاضر شاهد یک رویداد نادر در سفرهای هوایی بین المللی هستید من در این هواپیما تنها هستم و در حال فیلمبرداری از این لحظه تاریخی ،تمام صندلی های هواپیمای به این بزرگی خالی از مسافر بوده، من احساس می کنم تمام صندلی های این هواپیما را به تنهایی رزرو کرده ام و این بسیار حس خوبی است.

کاربران در حین شگفتی از تماشای این فیلم این شرکت هواپیمایی را به خاطر تعهد خود نسبت به ارائه خدمات در هر شرایطی به مسافران تحسین کرده اند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:۶۲۵۹۱۵۰، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین