پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
پیرو ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری ، سایت تحلیلی – خبری شعار سال درصدد آن است تا اقدام به پیگیری سیاست ها در طول پنج سال تصویب و اجرای برنامه از دستگاه های اجرایی نماید . این سیاست های کلی بر پایه‌ محورهای سه‌گانه‌ «اقتصاد مقاومتی»، «پیش تازی در عرصه علم و فناوری» و «تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی» و با در نظر گرفتن واقعیت های موجود در صحنه داخلی و خارجی تنظیم شده است .

پیرو ابلاغ سیاست های کلی برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری ، سایت تحلیلی خبری شعار سال درصدد آن است تا اقدام به پیگیری سیاست ها در طول پنج سال تصویب و اجرای برنامه از دستگاه های اجرایی نماید . این سیاست های کلی بر پایه‌ محورهای سه‌گانه‌ «اقتصاد مقاومتی»، «پیش تازی در عرصه علم و فناوری» و «تعالی و مقاوم‌سازی فرهنگی» و با در نظر گرفتن واقعیت های موجود در صحنه داخلی و خارجی تنظیم شده است .

پیگیری سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه در امور سیاست خارجی (ابلاغیه مقام معظم رهبری)

* امور سیاست خارجی :

59)حفظ و افزودن بر دستاوردهای سیاسی جمهوری اسلامی در منطقه آسیای جنوب غربی.

60) اولویت دادن به دیپلماسی اقتصادی با هدف توسعه سرمایه‌گذاری خارجی، ورود به بازارهای جهانی و دستیابی به فناوری برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سند چشم‌انداز.

61) توسعه کمّی و کیفی رسانه‌های فرامرزی با زبان‌های رایج بین‌المللی.

62)ایجاد زمینه‌های لازم در جهت جلب سرمایه و توان علمی و تخصصی ایرانیان خارج از کشور در توسعه ملی و تأثیر بر سیاست‌های نظام سلطه در دفاع از منافع ملی.

63) بهره‌گیری حداکثری از روش‌ها و ابزارهای دیپلماسی نوین و عمومی.

خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین