پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۱۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
وزارت امورخارجه سوریه روز پنجشنبه در نامه های جداگانه به دبیر کل سازمان ملل متحد و رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل بار دیگر خواستار اقدام فوری برای توقف حملات هوایی جنگنده های ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا علیه مردم بی گناه سوریه شد.

شعار سالوزارت خارجه سوریه، خواستار توقف تجاوزات و جنایات ائتلاف بین المللی آمریکا علیه مردم این کشور شد.

در بیانیه وزارت خارجه سوریه که به همین منظور منتشر شده است، آمده است: سوریه بار دیگر از شورای امنیت می خواهد تا هر چه سریعتر برای توقف جنایات وحشیانه و نقض قوانین بین المللی و حقوق بشر از سوی ائتلاف بین المللی وارد عمل شود.
پیش تر نیز وزارت خارجه سوریه در نامه به دبیر کل سازمان ملل و شورای امنیت با محکوم کردن حملات ائتلاف بین المللی علیه غیر نظامیان سوری، از شورای امنیت خواسته بود تا مسئولیت وظایف خود در قبال برقراری صلح و امنیت جهانی را به عهده گرفته و جنایت های ائتلاف بین المللی علیه مردم سوریه متوقف کند.
وزارت خارجه سوریه با بیان اینکه حملات هوایی ائتلاف به محله های مسکونی رقه و هدف قرار دادن غیر نظامیان و استفاده از تسلیحات ممنوعه مانند بمب های حاوی فسفر سفید به یک روند هدفمند و متعمدانه برای ائتلاف تبدیل شده، نوشته بود: ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا که یکی از اعضای دائمی شورای امنیت است، ساده ترین مفاهیم قوانین بین المللی و حقوق بشری را رعایت نمی کند.
سازمان ملل متحد در واکنش به حملات جنگنده های ائتلاف بین المللی به رقه سوریه و کشته شدن شماری از غیرنظامیان در این شهر، اعلام کرد که اکنون این بخش از سوریه بدترین منطقه این کشور است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار مهر 96، کدمطلب:82680569، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین