پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه احداث 120 واحد مسکن خیرساز برای محرومان و اقشار کم درآمد در دست اقدام است.

شعارسال: مجید امیدی اظهار کرد: احداث 100 واحد از این تعداد در منطقه منظریه شهرکرد درحال پیگیری و انجام است و زمین 30 واحد آن نیز تامین شده است.

به گفته وی، عملیات احداث 20 واحد مسکن خیرساز نیز در شهر بروجن شهریورماه امسال اجرایی شد.

امیدی ادامه داد: براساس تفاهم نامه ای بین سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و انجمن خیران مسکن، این انجمن 50 مسکن برای خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر زیر پوشش بهزیستی این استان احداث می کند.

وی گفت: تاکنون 16 واحد مسکن خیرساز در این طرح احداث و تحویل خانواده های دارای 2 معلول و بیشتر شده است.

امیدی تصریح کرد: تشکیل و راه اندازی انجمن های خیران مسکن ساز یکی از فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زیر پوشش حساب 100 امام خمینی (ره) و با هدف بازسازی و کمک به تامین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد است.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن ساز چهارمحال و بختیاری افزود: 164 واحد مسکونی با مشارکت خیران مسکن ساز در این استان برای اقشار کم درآمد در سال های گذشته احداث شده است.

وی افزود: از این تعداد واحد مسکونی خیرساز 102 واحد در شهرک منظریه شهرکرد احداث که 90 درصد واحدها به متقاضیان تحویل و 30 واحد در شهرک الهیه بروجن تکمیل و تحویل زوج های کم درآمد شد.

امیدی گفت: 32 واحد مسکونی خیرساز نیز در شهر فارسان توسط انجمن خیران مسکن ساز با حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

بنابراین گزارش به گفته رئیس هیات مدیره انجمن خیران مسکن ساز کشور تاکنون 16 هزار واحد مسکونی با مشارکت این انجمن برای اقشار کم در آمد و محروم در کشور احداث و تحویل شده است و 30 هزار واحد مسکونی دیگر نیز در دست احداث است.

33 هزار معلول در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که بیش از 5 هزار نفر از این تعداد مستمری بگیر دائم هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 82679930: www.irna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین