پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۲۸۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: در راستای پوشش مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، اورژانس 115 با استفاده از تمام توان آماده ارائه خدمات درمانی به زائران و عزاداران حسینی است.

شعار سال: محمدرضا حسنی اظهار کرد: 12 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به امکانات کامل پزشکی و درمانی این مرکز، در مسیر تردد دسته‌های عزاداری منتهی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و در میدان آستانه مستقر خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین پنج دستگاه موتورلانس نیز در اطراف حرم و مسجد مقدس جمکران برای ارائه هرچه بهتر خدمات درمانی به زائران و عزاداران به کار گرفته می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خاطرنشان کرد: تمام آمبولانس‌های پایگاه شهری در میادین اصلی شهری و آمبولانس‌های جاده‌ای در جاده‌های مواصلاتی استان از عصر روز جمعه، هفت مهرماه تا پایان تعطیلات و در سطح استان مستقر خواهند شد.

وی تاکید کرد: آمادگی کامل بالگرد اورژانس هوایی از دیگر تمهیدات پیش بینی شده مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم است.

حسنی ادامه داد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، دارای 39 پایگاه شهری و جاده‌ای است که علاوه بر بکارگیری نیروهای عملیاتی و ستادی برای خدمت رسانی به عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا در آماده باش کامل است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 مهر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۷۰۸۰۰۰۱۷۵، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین