پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
مدیرکل اوقاف استان زنجان گفت: همزمان با ۱۲ محرم همایش رهروان زینبی در امامزاده سید ابراهیم(ع) و بقاع متبرکه سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام جعفر جنتی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای سوگواری ماه محرم در پایتخت شور و شعور حسینی پیش‌بینی و برخی از آن‌ها تا کنون با حضور گسترده مردم اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه همایش رهروان زینبی 12 محرم در امامزاده سید ابراهیم(ع) و بقاع متبرکه سایر شهرستان‌ها برگزار می‌شود، بیان کرد: عزادران به یاد مظلومیت اسرای کربلا و صلابت حضرت زینب(س) در این گردهمایی حضور می‌یابند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به برپایی خیمه‌های معرفت بصیرت عاشورایی اشاره کرد و گفت: مبلغان با استقرار در این خیمه‌ها پاسخگوی سئوالات شرعی مردم هستند و مشاوره خانواده و ترویج حجاب و عفاف از دیگر فعالیت‌های آن‌ها است.

این مسئول ابراز کرد: در سالروز رحلت نبی اکرم(ص) نیز برنامه‌ای با عنوان "لبیک یا رسول‌الله" برای تجمع هیئت‌های مذهبی در زنجان ترتیب داده شده است.

جنتی در مورد برنامه‌های اربعین بیان کرد: امسال موکب استان زنجان در سامرا مستقر می‌شود و موکبی از استان زنجان با ترکیب حسینیه اعظم، زینبیه و اداره اوقاف برای خدمات‌رسانی به زائران مسئولیت‌هایی را عهده‌دار می‌شوند.

وی به استفاده از ظرفیت‌های ماه محرم برای ایجاد وقف جدید تأکید کرد و گفت: مردم باید نسبت به نیازهای روز جامعه آگاه شوند و با نیات خاصی که مورد نیاز جامعه است وقف خود را انجام دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه دو هزار و 763 موقوفه در استان زنجان وجود دارد، بیان کرد: 26 هزار و 680 رقبه مختلف در سطح استان موجود است که شامل مفعتی یا انتفاعی هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 1534351: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین