پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت: بسیاری از دانش آموزان استثنایی استان در زیر خط فقر زندگی می کنند، بنابراین توان کافی برای پرداخت هزینه های سرویس ایاب و ذهاب خود را ندارند.

شعار سال: محمد متقیان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: آموزش و پرورش استثنایی ماهیانه ۵۰۰ میلیون ریال به منظور پرداخت سهم ۵۰ درصدی هزینه سرویس مدارس دانش آموزان پرداخت می کند اما اولیاء آنان توان پرداخت سهم خود را برای ایاب و ذهاب ندارند.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد دانش آموزان استثنایی استان ساکن روستا هستند، افزود: تامین هزینه های رفت آمد دانش آموزان مستقر در مجتمع شبانه روزی توانبخشی مرکز استان و هوشمندسازی مدارس استثنایی از دیگر مشکلات است.

وی با اشاره به جذب ۱۴۲ دانش آموز کم توان ذهنی به صورت متمرکز در نه کلاس درس روستایی، گفت: ۴۲ نفر از این دانش آموزان جذب شده و باید ساماندهی ۱۰۰ نفر دیگر انجام شود در این راستا نیازمند کمک خیرین و مسئولان هستند.

متقیان با اشاره به تحصیل یک هزار و ۱۵۰ دانش آموز استثنایی در ۱۵ مدرسه، افزود: یک هزار و ۶۰۰ دانش آموز نیز به صورت تلفیقی در مدارس عادی تحصیل می کنند.

وی عنوان کرد: امسال ۲۰ هزار نوآموز و پیش دبستانی در طرح سنجش سلامت در استان شرکت کرده اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا (استان خراسان شمالی)، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 967-7214-5: www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین