پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
چه به عنوان بنیان‌گذار یک استارت آپ، مدیر جوانی هستید و چه آن که در حیطه مدیریتی، یک رهبر کهنه‌کار محسوب می‌شوید، اگر دارای برنامه‌های بزرگی هستید، تنها یک کار مهم دارید؛ قوی‌ترین افراد را برای ایجاد یک تیم قدرتمند در کنار هم قرار دهید. برای این کار شما باید به دنبال بهترین استعدادها باشید و به جذب و استخدام آن‌ها بپردازید. یعنی کار شما، شکار استعدادها (رجوع کنید به شکار استعدادها از زبان مدیران منابع انسانی) است.

شعار سال: چه به عنوان بنیان‌گذار یکاستارت آپ، مدیر جوانی هستید و چه آن که در حیطه مدیریتی، یک رهبر کهنه‌کار محسوب می‌شوید، اگر دارای برنامه‌های بزرگی هستید، تنها یک کار مهم دارید؛ قوی‌ترین افراد را برای ایجاد یک تیم قدرتمند در کنار هم قرار دهید. برای این کار شما باید به دنبال بهترین استعدادها باشید و به جذب و استخدام آن‌ها بپردازید. یعنی کار شما،شکاراستعدادها است. سه نکته مهم برای این کار پیشنهاد می‌کنیم:

از هنر داستان‌سرایی غافل نشوید. به افراد بگویید که چه داستانی شما را برای راه‌انداختن یک کسب و کار برانگیخته است. دیگران زمانی شما را دنبال خواهند کرد، که چیزی که به شما الهام‌ بخشیده است، برای آن‌ها نیز الهام‌بخش و انگیزاننده باشد. برای این کار، از هنر داستان‌سراییِ سامان غافل نشوید.

در دام یک سبک مدیریتی و ارتباطاتی نباشید. هر فردی دارای ویژگی‌ها و خصوصیات مختلفی است. بنابراین روش برقراری ارتباطات با هر کسی می‌تواند متفاوت از دیگری باشد. خشک و یک‌دنده نباشیدو با شناخت ویژگی‌های شخصیتی و زندگی‌نامه‌ای افراد سع کنید روش درست برخورد و مدیریت آن‌ها و نیز ابلاغ پیام خود به آن‌ها را پیدا کنید. با نشان دادن انعطاف از خود، سعی کنید الهام‌ها و بصیرت مورد نظر خود را به آن‌ها انتقال دهید.

هرگز سازش نکنید!اگر مشکوک هستید، کسی را استخدام نکنید. نخستین استخدام شما، مبنایی برای استخدام‌های آینده خواهد بود. بنابریان در استخدام افراد نخست، دقت کنید و سعی کنید بهرتین گزینه‌ها و متقاضیان استخدام را به شرکت خود جذب و آن‌ها را استخدام کنید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت همیار منابع انسانی ، تاریخ انتشار --- ، کدمطلب:4137، www.hryar.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین