پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۵۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
نشست فعالان اقتصادی شهرستان مرودشت با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مرودشت برگزار شد.
شعارسال: نشست فعالان اقتصادی شهرستان مرودشت با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مرودشت برگزار شد.

در این نشست محمد مهدی برومندی نماینده شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی شهرستان مرودشت اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 13 سال است دو کارخانه بزرگ این شهر که محل بزرگ درآمد اقتصادی و اشتغالزایی بود تعطیل شده است.

وی بیان کرد: با تعطیل شدن کارخانه‌های آرد و آزمایش بیش از 2 هزار و 500 کارگر بیکار شده‌اند که درخواست ما توجه به این موضوع و برطرف کردن مشکلات موجود است.

برومندی با بیان اینکه شهرستان مرودشت قطب گردشگری، صنعتی، کشاورزی و انبار غله کشور است گفت: آثار باستانی پاسارگاد، تخت جمشید و نقش رستم سالانه 3 میلیون بازدید کننده دارند و با در نظر گرقتن ردیف بودجه بیشتر در این مورد می‌توان در زمینه گردشگری و اشتغال در این حوزه گام برداشت و شهرستان را توسعه داد.

نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد همچنین خواستار راه اندازی قطار حومه‌ای و ایستگاه راه آهن در مرودشت، ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب و استفاده از آن برای صنعت شد و گفت: ساخت ورزشگاه، چهاربانده کردم محور مرودشت خرامه و مرودشت و ارسنجان، گازرسانی به بخش‌های مرودشت، تکمیل جاده درودزن، اتصال مرودست به آزاد راه شیراز به اصفهان و ساخت منطقه ویژه اقتصادی و گردشگری در این شهرستان از مطالبات به حق مردم این شهرستان است که امیدواریم مسئولان توجه ویژه در برطرف کردن مشکلات موجود داشته باشند.

در این نشست مسئولان شهرستانی و فعالان اقتصادی نیز به بیان مسائل و مشکلات این شهرستان پرداختند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14 مهر 1396، کدخبر: 1538025 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین