پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام بیش از 3 هزار 450 نفر در سامانه طرح کارورزی خبر داد و گفت: ارتقای سطح مهارتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و آشنایی با محیط کار از مهم‌ترین اهداف طرح کارورزی است.
شعارسال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام بیش از 3 هزار 450 نفر در سامانه طرح کارورزی خبر داد و گفت: ارتقای سطح مهارتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و آشنایی با محیط کار از مهم‌ترین اهداف طرح کارورزی است.

سیدعباس جزایری در شهرکرد از ثبت‌نام بیش از 3 هزار 450 نفر در سامانه طرح کارورزی خبر داد و اظهار کرد: ارتقای سطح مهارتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و آشنایی با محیط کار از مهم‌ترین اهداف طرح کارورزی است و همچنین حضور کارورز در محیط کار، ضمن ایجاد ارتباط با واحد پذیرنده امکان جذب در واحد تولیدی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح کارورزی می‌تواند بخشی از مشکل فارغ‌التحصیلان بیکار را مرتفع کند، افزود: طرح کارورزی با تقویت روحیه کارآفرینی، کارورزان را برای ورود به بازار کار مهیا می‌کند و از آن‌جایی که هزینه‌های کارورز و بیمه مسؤولیت، توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت می‌شود، لذا یک نیروی نیروی کار رایگان در اختیار واحدها قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حدود 75 واحد اقتصادی در طرح کارورزی ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: انجام کارهای صدور مجوز و سیر مراحل قانونی در دست انجام است و همچنین برای ثبت‌نام واحدهای پذیرنده شرایط خاصی وجود ندارد و مهم‌ترین شرط جهت ثبت‌نام، فعال بودن است.

جزایری در پایان گفت: طرح کارورزی فرصت مناسبی برای ثبت‌نام واحدهای پذیرنده است، زیرا علاوه بر گرفتن خدمت رایگان، می‌توانند از معلومات دانشگاهی فارغ‌التحصیلان در جهت بهبود شرایط کار بهره‌مند شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 15 مهر 1396، کدخبر: 13960715000167، www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین