پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
مدیرکل بهزیستی استان: نگهداری 13هزار کودک در مهدهای کهگیلویه و بویراحمد

شعار سال: مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13هزار کودک در مهدهای کودک این استان نگهداری و آموزش داده می‌شوند.

منطقه کهگیلویه و بویراحمد "علیرضا موسوی امجد" روز یکشنبه، 16 مهر ماه در جشن روز جهانی کودک که با حضور مهدکودک های شهر یاسوج در پارک ساحلی این شهر برگزار شد، افزود:از این میزان 7600کودک مربوط به روستامهدهای استان و مابقی مربوط به مهدکودک‌های شهری هستند.

وی بیان کرد:332 مهدکودک و روستامهد در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند که از این تعداد 245مورد روستامهد و 87 مهدکودک شهری هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به ناتوانی و ضعف اقتصادی موجود در برخی از مناطق روستایی، اطراف شهرها و مناطق حاشیه نشین براساس نمودار به کودکان سه دهک درآمدی پایین این مناطق از سوی بهزیستی یک وعده در روز غذای گرم داده می‌شود.

موسوی امجد اضافه کرد: غذای گرم بین بیش از 7600 کودک در روستامهدهای استان توزیع می شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 16 مهر 96، کدمطلب:967-2614-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین