پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات ایمن‌سازی محور پرخطر اردل ـ لیرابی ـ دیناران در چهارمحال و بختیاری انجام شد.

شعار سال: احمد جمشیدی اظهار داشت: ایمن‌سازی این محور در قالب تعریض، ایجاد گارد خاکی، آزادسازی حریم، بازسازی قنو، اصلاح دید در قوس، اصلاح شیب شیروانی و ایجاد منطقه عاری از مانع با تلاش شبانه‌روزی راهداران به مدت شش ماه انجام شد.

وی افزود: محور اردل ـ لیرابی ـ دیناران به طول 40 کیلومتر با حجم 12 هزار مترمکعب خاکبرداری به وسیله چهار دستگاه و تلاش پنج راهدار با صرفه‌جویی اقتصادی چهار میلیارد ریالی ایمن‌سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری ایمن‌سازی این محور پرتصادف یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهرستان عنوان و بیان کرد: عملیات ایمن‌سازی این محور که یکی از محورهای فرعی و پرحادثه شهرستان است به علت کوهستانی بودن با مشقت بسیار انجام که در نهایت رضایتمندی مردم و مسافران این مسیر را به دنبال داشت.

جمشیدی خاطرنشان کرد: به سبب موقعیت جغرافیایی شهرستان، بیشتر محورهای اصلی و فرعی آن دارای شیب‌ها و پیچ‌های تند و خطرناکی است که در برخی موارد حادثه‌های منجر به فوت و خسارت‌های مالی زیادی به بهره‌برداران جاده‌ای وارد می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 17 مهر 96، کد مطلب: 1540418: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین