پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی گفت: امسال هفت میلیارد تومان تسهیلات با سود چهار درصد و باز پرداخت پنج ساله بین عشایر استان توزیع خواهد شد.

شعار سال: غلامرضا قوسی اظهار داشت: سال گذشته شش میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به خراسان جنوبی اختصاص یافت.

وی از توزیع هفت میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با سود چهار درصد و باز پرداخت پنج ساله در بین عشایر استان خبر داد و افزود: سقف تسهیلات 15 میلیون تومان است.

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا سعی بر این است تا مبلغ بیش از پنج میلیون تومان و کمتر از 15 میلیون تومان به متقاضیان ارائه شود تا عشایر بیشتری بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

قوسی همچنین از توزیع چهار میلیارد تومان تسهیلات یک ساله با سود 10 درصد از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و تصریح کرد: بیشترین سهم این اعتبارات متعلق به عشایر شهرستان زیرکوه است.

وی به تولیدات عشایر خراسان جنوبی در شش ماهه نخست امسال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در این مدت عشایر خراسان جنوبی 14 هزار و 850 تن فرآورده دامی تولید کردند.

مدیرکل امور عشایری خراسان جنوبی یادآور شد: این میزان تولیدات شامل10 هزار تن شیر و فرآورده لبنی، 350 تن کرک مو و پشم و چهار هزار و 500 تن گوشت قرمز است.

قوسی اظهار داشت: ارزش تقریبی این تولیدات حدود 190 میلیارد تومان است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ریالی 10 درصد افزایش داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 17 مهر 96، کد مطلب: 1540181: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین