پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۶۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
معاون کمیته امداد استان زنجان با اشاره به جمع‌آوری یک‌میلیارد و ۳۲۱ میلیون تومان در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها گفت: مرحله دوم این جشن ۱۹ مهرماه در یک هزار و ۵۰ مدرسه برپا می‌شود.
شعار سال: حسنلو ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 19 مهرماه در سطح مدارس استان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان هم کار خیر را بیاموزند و هم در این اقدام خداپسندانه سهیم باشند.

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم این جشن با عنوان "مهر عاطفه‌ها" به اجرا درمی‌آید ابراز کرد: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در یک هزار و 50 مدرسه استقرار می‌یابد که این رقم افزون بر نیمی از مدارس استان زنجان را شامل می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان بیان کرد: 64 هزار پاکت مهر عاطفه‌ها برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان با مشارکت سازمان دانش‌آموزی در بین مدارس توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت معاونت فرهنگی آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج دانشجویی در برگزاری جشن مهر عاطفه‌ها استفاده می‌شود تصریح کرد: کمک‌های جمع‌آوری ‌شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.

حسنلو ابراز کرد: میزان مشارکت خیران در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها یک میلیارد و 321 میلیون تومانی بود که این موضوع حاکی تحقق 102 درصدی برنامه هدف‌گذاری شده استان در جشن عاطفه‌های امسال است.

وی مبلغ مشارکت خیران زنجانی در قالب جشن عاطفه‌های سال گذشته را 921 میلیون تومان برشمرد و گفت: مشارکت مردم در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال نسبت به مجموع آمار سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 321 میلیون تومان جمع‌آوری شده در مرحله نسخت بین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند توزیع شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 مهر 96، کد مطلب: 1540611: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین