پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: هشت گزینه مطرح برای استانداری کردستان با حضور نمایندگان استان و معاون سیاسی وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفتند اما هیچ یک از این گزینه‌ها تا کنون نهایی نشده است.

شعار سال: محسن بیگلری در خصوص انتخاب استاندار کردستان، اظهار کرد: در روزهای اخیر طی جلسه‌ای که با معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد، مجمع نمایندگان استان کردستان هشت گزینه را برای تصدی استانداری کردستان معرفی کردند.

وی افزود: در این جلسه همچنین گزینه‌های موردنظر دولت نیز مورد بررسی قرار گرفته و در این خصوص تبادل نظر انجام گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس عنوان کرد: دو نفر اهل تسنن، سه نفر کرد اهل تشیع، سه نفر غیربومی و سه نفر نیز از مدیران فعلی استان میان گزینه‌های مطرح شده قرار دارند که با حضور نمایندگان استان مورد بررسی قرار گرفتند اما تا کنون انتخاب هیچ فردی نهایی نشده است.

وی با اشاره به اینکه تنها سه نفر از گزینه‌های مطرح شده افرادی هستند که در لیست شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان قرار گرفته بودند، تصریح کرد: سایر گزینه‌های مطرح شده نیز همسو و همفکر با دولت هستند.

بیگلری بیان کرد: گرچه انتخاب استاندار غیربومی برای کردستان هم ممکن است، اما بر اساس صحبت‌ها و پیگیری‌های انجام شده از سوی نمایندگان و مجمع اصلاح طلبان استان، احتمال زیادی برای انتخاب استاندار بومی برای کردستان وجود دارد .

وی با اشاره به اینکه تمامی گزینه‌های مطرح شده توانمند و شایسته هستند و در صورت انتخاب هر یک از آنها، مجمع نمایندگان برای موفقیت آنها و توسعه استان تلاش خواهد کرد، خاطرنشان کرد: آنچه مهم است پیگیری مطالبات مردم کردستان و توجه ویژه برای توسعه همه جانبه این استان از سوی دولت است.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با اشاره به اینکه کردستان تنها استانی نیست که هنوز استاندار انتخاب نشده است، یادآور شد: دولت همچنان پیگیر و در حال بررسی این موضوع است و امیدواریم به زودی انتخاب استاندار کردستان نهایی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا (استان کردستان)، تاریخ 17 مهر 96، کد مطلب: 967-1792-5: www.kurdistan.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین