پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۳۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت :دانشگاه بجنورد یکی از دانشگاههای مطرح کشور است که بایستی مورد حمایت های جدی قرار گیرد.

شعار سال: مجتبی شریعتی نیاسر در مراسم معارفه ی دانشجویان این دانشگاه گفت: به زعم بنده، دانشگاه بجنورد یکی از دانشگاههای مطرح کشور است که بایستی مورد حمایت های جدی قرار گیرد.

وی افزود: ویژگی دانشگاه خوب این است که ورودی های با هرنوع کیفیتی را به خروجی هایی با کیفیت عالی تبدیل کند و دانشگاه بجنورد ازاین نظر موفق بوده است.

شریعتی نیاسر با اشاره به رتبه های علمی قابل توجه منطقه ای و بین المللی اظهار داشت:هم اکنون کشور ایران در سرعت رشد علمی رتبه ی اول جهانی را داراست که برای تداوم این گونه موقعیت ها بایستی تلاش مضاعفی داشت.

وی تصریح کرد: تولید دانش زمانی ارزشمندتر می شود که بتواند به ثبت اختراع، تولید فناوری و ثروت بیانجامد و مشکلاتی را از جامعه رفع نماید.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به افزایش دانش میان رشته ای اظهار داشت: در سه و نیم سال گذشته بیش از 70 حوزه ی بین رشته ای مجوز دریافت نموده که این روند با شتاب خوب و موثری تداوم خواهد داشت.

وی افزود:بیش از 2700 برنامه ی درسی در رشته-مقطع های مختلف داریم که بسیاری از آنها بروزرسانی شده است.

وی در ادامه توصیه هایی به دانشجویان در زمینه ی انجام مطالعات جانبی، حساسیت به پیرامون، کسب مهارت های فردی و اجتماعی و پویایی و نشاط فرهنگی و سیاسی ارائه نمود و قدرت علمی را از عوامل بازدارنده ی تعدی دشمنان نظام و کشور دانست.

گفتنی است در سال تحصیلی جدید، 1460 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به تعداد دانشجویان دانشگاه بجنورد افزوده شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 17 مهر 96، کدمطلب:622691، www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین