پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۴۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه آزمون سلامت در بین ۲۴ هزار دانش آموز دوره اول متوسطه استان اجرایی می‌شود، گفت: در هفته بهداشت روان دو هزار و ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در مدارس خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

شعار سال: عباس لامعی صبح امروز در همایش بهداشت و روان که در آموزشگاه استعداهای درخشان شهید بهشتی بیرجندبرگزار شد اظهار داشت: آزمون سلامت در بین 24 هزار دانش‌آموز دوره اول متوسطه استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آرامش نخستین شرط روان سالم است و نزدیک به دو هزار و 200 برنامه اعم از فرهنگی، هنری وورزشی در هفته بهداشت و روان در مدارس خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در راستای هماهنگی بیشتر بین خانه و مدرسه در تامین سلامت روان دانش‌آموزان تاکنون چندین کارگاه آموزشی ومهارت‌آموزی ویژه اولیا و دانش آموزان در بهار و تابستان امسال برگزار شد.

طرح همیار مشاور در مدارس خراسان جنوبی اجرا می‌شود

رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز اظهار داشت:در راستای برگزاری این نمایشگاه پوسترهای مهارت‌های زندگی به مدارس ارسال شده و برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته بهداشت روان توسط آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است.

زهرا فرازی افزود: شعار بهداشت روان در ایران امسال با عنوان "بهداشت روان و مدرسه کارآمد" نامگذاری شده که از 18 تا 24 مهرماه به عنوان هفته بهداشت و روان است.

ویبا اشاره به دیگر برنامه‌های هفته بهداشت روان افزود: اجرای آزمون سلامت روان برای دانش آموزان متوسطه اول، اجرای طرح همیار مشاور در تمامی مدارس استان، همایش پیاده‌روی همگانی وبرگزاری مسابقات نقاشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برپایی 620 نمایشگاه در مدارس دوره‌های اول و دوم متوسطه با موضوع بهداشت و روان خبر داد و گفت: همایش بهداشت روان با هدف بالا بردن آگاهی دانش‌آموزان و ایجاد حساسیت برای توجه به بهداشت روان به اندازه توجه به بهداشت جسم برگزار شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 مهر 96، کد مطلب: 1541634: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین