پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
مدیرکل آموزش و‌پرورش استان قزوین گفت: خلاقیت، پیشرفت و موفقیت‌های علمی در جامعه در سایه امنیت و احساس آرامش دانش‌آموزان محقق می‌شود که آینده‌سازان نیز از این فرصت باید برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنند.

شعار سال: سالار قاسمی صبح امروز در مراسم قرائت پیام مهر به مناسبت هفته ناجا که به صورت نمادین در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بابایی قزوین برگزار شداظهار داشت: امنیت و آرامش در جامعه امری اساسی و ضروری بوده که اهمیت آن باید برای نسل جوان و اقشار مختلف جامعه تبیین شود.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور باید قدردان زحمات و خدمات نیروی انتظامی باشند چراکه بستر فعالیت و تحصیل آنها را در جامعه فراهم کرده و در برقراری نظم نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه ارتقاء اقتدار کشور در گرو یرقراری امنیت است، خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش امروز کشور حاصل جان‌فشانی و فداکاری‌های شهدا و جانبازان بوده که این مهم باید برای دانش‌آموزان تبیین شود تا قدردان جایگاه والای شهدا باشند.

قاسمی گفت: امنیت کشور ایران در حالی بوده که امروز در بسیاری از کشورهای منطقه جنگ و ناامنی حاکم است.

وی عنوان کرد: خلاقیت، پیشرفت و موفقیت‌های علمی در جامعه در سایه امنیت و احساس آرامش دانش‌آموزان محقق می‌شود که آینده‌سازان نیز از این فرصت باید برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: افزایش آموزش‌های همگانی در زمینه اهمیت توجه به امنیت و تعامل با پلیس باید در سطح مدارس مورد توجه قرار گرفته و معلمان در این زمینه اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 مهر 96، کد مطلب: 1541627: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین