پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران دیدار استاندار مازندران با استاندار سمنان برای انتقال آب خزر به کویر مرکزی را رد کرد.

شعار سال: احمد مظفری با تکذیب خبر دیدار استاندار مازندران با استاندار سمنان برای انتقال آب خزر به کویر سمنان اظهار داشت: معلوم نیست برخی افراد با چه قصد و نیتی اینگونه خبرهای دروغ و زشت را منتشر می کنند.

وی تاکید کرد: انتشار اخبار کذب و حاشیه سازی مطمئنا به جز نگرانی و التهاب برای مردم نتیجه ای نخواهد داشت و اینگونه افراد باید پاسخگوی اقدامات خود باشند زیرا استاندار مازندران با صراحت حتی برای طرح های عمرانی خواستار پیوست زیست محیطی بوده و مطمئنا در این زمینه هم به مسائل زیست محیطی و زیست بوم توجه ویژه دارد.

وی در پایان گفت: در متن خبری که در برخی رسانه ها منتشر شده تاریخ دیدار استاندار مازندران دوازدهم مهر ۹۶ اعلام شده که در این روز استاندار مازندران در استان و در جلسه ای مشترک با رئیس کل دادگستری مازندران حضور داشته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 18 مهر 96، کد مطلب: 4110524 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین