پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید به سمتی پیش رویم که کارهای بخش کشاورزی به نهادهای غیر‌دولتی و تخصصی و حرفه‌ای در حوزه کشاورزی واگذار شود.

شعار سال:علی لاریجانی صبح امروز در دیدار با اعضای شواری نظام مهندسی و شورای مرکزی بخش کشاورزی کشور با اشاره به اینکه کار شورای مرکز بخش کشاورزی بسیار مهم است، اظهار داشت: باید به سمتی پیش رویم که کارهای بخش کشاورزی به نهادهای غیر‌دولتی و تخصصی وحرفه‌ای در حوزه کشاورزی واگذار شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور دستگاه‌های اجرایی بسیار حجیمی داریم، افزود: نباید مرحله جدیدی برای تولیدکننده اضافه کنیم، نباید اجازه دهیم که مانع و مرحله جدیدی بر سر راه کشاورزان ایجاد کنیم.

لاریجانی تصریح کرد: یکی از معضلات کشور پیج‌های زیاد و زنجیره‌ای است که سبب می‌شود سرمایه‌گذار فرار کند، در طراحی کار باید تولید‌کننده را در نظر بگیرید که کار را سهل‌تر به پیش ببرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشورهایی موفق هستند که زنجیره‌ها را با اصول منطقی در پیش می‌گیرند گفت: تولیدکننده‌ها با خدماتی که داده می‌شود باید احساس کنند حامی تولید هستید.

وی با بیان اینکه مشکلات شما را از نظر منابع مالی قبول دارم، تصریح کرد: اما باید طوری رفتار کنیم که مردم سراغ قانون را بگیرند نه اینکه ما آن‌ها را ملزم به تبعیت کنیم.

لاریجانی با اشاره به اینکه برای همکاری با مرکز پژوهش‌های مجلس می‌توان کارهایی کرد، عنوان کرد: در رابطه با اصلاح قانون باید پیشنهادات خود ارائه کنید اگر پیشنهاد جایگزین باشد که می‌توان جایگزین کرد و اگر نه باید پیشنهاد حذف را ارائه کنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد کمک مالی باید پیشنهاد کنید که چه مقدار کمک می‌خواهید که ما به کمیسیون تلفیق ارائه کنیم گفت: درمسئله آئین‌نامه‌ها سستی وجود دارد که بخشی از آن‌ها نوشته نشده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم,تاریخ انتشار 30 دی 1394,کد مطلب: 976246 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
تا دلت بخواد شبه دولتی داریم. جهاد نصر ، جهاد استقلال ، ...... شرکت های واردات دولتی و غیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین