پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: عضو نوجوان کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری تمبر طلای مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری را کسب کرد.

شعارسال: فرزاد رحیمی با بیان اینکه همچنین 3 عضو دیگر کانون استان نیز در این مسابقه برگزیده شده‌اند، اظهار داشت: سیده سارا کاظمی موفق به کسب تمبر طلای مسابقه بین‌المللی نامه‌نگاری به دبیر کل سازمان ملل متحد شد.

وی افزود: سیده سارا کاظمی از اعضای نوجوان در حوزه ادبی مرکز شماره 3 شهرکرد که موفق به کسب عنوان اول و تمبر طلایی این مسابقه شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این مسابقه در سال 2017 میلادی با هدف آگاهی از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و فرهنگ مکاتبه از طرف اتحادیه جهانی پست «upu» برگزار شده است.

رحیمی با اشاره به موضوع مسابقه خاطرنشان کرد: این مسابقه با موضوع «اگر شما مشاور دبیر کل سازمان ملل بودید به او چه پیشنهادی می‌دادید؟» برگزار شده که یک عنوان اول و 3 عنوان برگزیده برای استان چهارمحال وبختیاری به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: مریم کبیری سامانی، مطهره صدیقی و سیده سحر کاظمی به عنوان برگزیدگان شایسته تقدیر این مسابقه معرفی شده‌اند.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گفت: آثار 22 نفر منتخب تمبر طلا ونقره این مسابقه در سطح ملی به دبیرخانه جهانی ارسال خواهند شد و برندگان نهایی برای دریافت جوایز خود به کشور سوییس اعزام می‌شوند. این مسابقه با مشارکت وزارت خانه ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امورخارجه، وزارت آموزش و پرورش، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برگزار شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 1543482: www.tasnimnews.com
 



اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین