پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
استاندار خراسان جنوبی گفت: دانشگاهیان قوی‌ترین بازوی اجرایی در مسیر پیشرفت و توسعه خراسان جنوبی هستند و برای تنظیم برنامه‌های توسعه‌ای استان و لحاظ کردن تمام مولفه‌ها به همکاری دانشگاهیان نیازمندیم.

شعارسال: محمدمهدی مروج‌الشریعه در جلسه هم‌اندیشی رؤسای دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی که در راستای تحقق اهداف شبکه علمی دانشگاه‌ها برگزار شد اظهار داشت: دانشگاهیان علاوه بر همراهی با دستگاه‌های دولتی در راستای تعیین استراتژی توسعه، مسیر پیشرفت و توسعه استان را نیز تعیین می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای تنظیم برنامه‌های توسعه‌ای استان و لحاظ کردن تمام مولفه‌ها به همکاری دانشگاهیان نیازمندیم و تشکیل شبکه‌های علمی دانشگاهی برای نوع نگاه انتخابی توسعه، راهبردی است.

وی افزود: دانشجویان، اساتید، فرهنگیان و صاحبان اندیشه به ویژه در حوزه پژوهشی می‌توانند به عنوان قوی‌ترین بازوی اجرایی استان به بهترین شکل ممکن کمک و مساعدت داشته باشند.

مروج‌الشریعه با تأکید بر اینکه توسعه بنیان‌های علمی، هم اندیشی جمعی را می‌طلبد تصریح کرد: دانشگاه‌ها باید موضوعات پژوهشی را انتخاب کنند که خروجی کاربردی برای توسعه استان داشته باشد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: استان خراسان جنوبی با پیشینه بالای علمی، آموزشی و فرهنگی، با هم افزایی نظرات و طرح‌های پژوهشگران می‌تواند بیشترین تاثیر را در توسعه برنامه محور داشته باشد.

وی اظهار داشت: پژوهشگران استان باید برای تنظیم برنامه‌های توسعه‌ای و حل و فصل مشکلات همفکری داشته باشند و در این راستا اتکای صرف به ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌های ملی کافی نخواهد بود.

مروج‌الشریعه گفت: دستگاه‌های اجرایی استان با برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند می‌توانند با همین اعتبار اندکی که به بخش پژوهش اختصاص یافته است طرح‌های اجرایی خود را با همکاری دانشگاه‌ها از طریق شبکه‌های علمی بررسی کرده و با استفاده از نتایج حاصله از این پژوهش‌ها از اشتباهات جلوگیری کنند.

مقام عالی دولت در استان خراسان جنوبی بیان کرد: برای تامین نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف متعهد می‌شویم که دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان با تمام توان در این زمینه ورود کرده و منابع مالی آن را نیز تامین خواهیم کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 1543682: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین