پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به واگذاری زمین به روستائیان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون سه هزار و ۲۵۲ قطعه زمین به روستائیان واگذار شده است.

شعارسال: سجاد صنعتی منفرد به واگذاری سند واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در بخش روستایی ۴۷ هزار و ۶۰۲ سند واحد مسکونی روستایی در استان زنجان واگذار شده و در شهرهایی با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر ۴ هزار و ۹۹۷ سند واحد مسکونی واگذار شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به واگذاری زمین به روستاییان از ابتدا تاکنون در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون سه هزار و ۲۵۲ قطعه زمین به روستاییان در زنجان واگذار شده است.

صنعتی منفرد تاکید کرد: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی، غیر دولتی عمومی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای محرومیت زدایی تشکیل شد، این نهاد به صدور سند مالکیت واحدهای روستایی و شهری تأکید جدی دارد و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی گفت: صدور سند واحدهای مسکونی روستایی هزینه چندانی برای خانوارهای روستایی به دنبال ندارد و در این راستا روستاییان طی فرآیندی برای صدور سند به بنیاد مسکن مراجعه کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یادآور شد: بعد از تشکیل بنیاد مسکن به فرمان امام خمینی(ره) این ارگان در زمینه بهسازی مسکن روستایی، احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینهها فعالیت می‌کند.

صنعتی منفرد تصریح کرد: بنیاد مسکن تاکنون منشا خدمات فراوانی در جمهوری اسلامی در خصوص تامین مسکن محرومین،بازسازی مناطق آسیب دیده در حوادث زلزله، سیل و محرومیت زدایی در روستاها بوده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20مهر1396، کدخبر: 4111753: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین