پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
معاون آموزش دانشگاه کردستان گفت: در سال جاری دو هزار و 913 دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش و ثبت نام کرده‌اند.

شعار سال: عادل سی‌و‌سه مرده با اشاره به اینکه بیش از نه هزار دانشجو در دانشگاه کردستان در حال تحصیل هستند، اظهار کرد: در حال حاضر پنج هزار و 199 دختر و چهار هزار و 453 پسر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از این تعداد دانشجو، شش هزار و 623 نفر در مقطع کارشناسی، دو هزار و 400 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 360 نفر نیز در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزش دانشگاه کردستان عنوان کرد: در سال جاری دو هزار و 913 دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش و ثبت نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: 1950 نفر از این دانشجویان در مقطع کارشناسی، 901 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 62 نفر نیز در مقطع دکترا سال تحصیلی را آغاز کرده‌اند.

سی و سه مرده اعلام کرد: در حال حاضر نسبت هیئت علمی به دانشجو 28 است که برای افزایش تعداد اعضای هیئت علمی همواره تلاش می‌کنیم.

وی همچنین از اشتغال به تحصیل 85 دانشجوی خارجی در دانشگاه کردستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همه دانشجویان خارجی از کشور عراق هستند و 30 نفر از آنها در سال تحصیلی جاری پذیرش شده‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 20 مهر 96، کد مطلب: 967-1193-5: www.kurdistan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین