پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: خیریان مدرسه ساز در استان چهارمحال و بختیاری ۵۰۰ میلیارد ریال کمک کردند.

شعار سال: گودرز امیری با اشاره به اینکه خیریان مدرسه ساز در استان چهارمحال و بختیاری ۵۰۰ میلیارد ریال کمک کردند، اظهار داشت: توسعه مدارس استان چهارمحال و بختیاری با کمک خیران شتاب گرفته است.

وی عنوان کرد: خیران در نوسازی و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری نقش برجسته ای ایفا کرده اند که این امر قابل تقدیر است.

۹۷درصد تعهد خیران مدرسه ساز در استان چهارمحال و بختیاری محقق شده است

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری و معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ۹۷ درصد تعهد مدرسه سازی توسط خیران مدرسه ساز در استان چهارمحال و بختیاری محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در راه توسعه علم گام بر می دارند ارزش بالایی نزد خداوند دارند، تاکید کرد: فراهم کردن مکان برای فراگیری علم در مناطق محروم از اقدامات ارزشمند به شمار می رود.

توسعه مدارس و استانداری سازی انها در چهارمحال و بختیاری ضروری است

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری و معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: توسعه مدارس در چهارمحال و بختیاری ضروری است و نیاز است که خیران در این مسیر همچنان مانند گذشته کمک کنند تا مشکلات کمبود فضای استاندارد آموزشی در این استان حل شود.

وی ادامه داد: هم اکنون در مناطق محروم استان از جمله کوهرنگ، لردگان، اردل و ... نیاز است که خیران وارد شوند و در مسیر توسعه مدارس کمک کنند.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری و معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: توسعه مدرسه سازی نقش مهمی در موفقیت دانش آموزان مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 21 مهر 96، کدمطلب:4112297، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین