پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
عضو شورای مشورتی رییس دولت اصلاحات درباره ائتلاف اصلاح طلبان با اعتدالگرایان گفت: هنوز درباره تمدید ائتلاف با اعتدالگرایان بحثی نشده است.

شعار سال: عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به عملکردکمیته ارزیابی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار کرد: گزارش کمیته ارزیابی قرار است به شورای مشورتی و از آنجا به شورای عالی اصلاح طلبان ارائه شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قرار بود شورای عالی اصلاح طلبانبه پارلمان اصلاحات تبدیل شود، نظر شما در این خصوص چیست گفت: چنین چیزی نبوده؛ بحث هایی در رسانه ها مطرح شد. این موضوع ابتکار برخی دوستان بود -طبق این ابتکار قرار بود که پارلمان اصلاحات جایگزین شورای عالی شود- اما شورای عالی در همان ساختار خود باقی خواهد ماند.

ناصری در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اصلاح طلبان از چه زمانی وارد فاز انتخابات مجلس یازدهم می شوند اظهار کرد: از اواخر سال جاری وارد انتخابات می شویم. هنوز پیرامون کلیات موضوع و تمدید یا عدم تمدیدائتلاف با اعتدالگرایان، بحثی نشده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 21 مهر 96، کد مطلب: 4112221: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین