پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۰۹۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لطف دانش و پشتوانه مردمی هیچ وابستگی‌ای به کشورهای بیگانه ندارد که آمریکا بخواهداین نهاد نظامی مردمی را تحریم کند.
شعارسال: معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لطف دانش و پشتوانه مردمی هیچ وابستگی‌ای به کشورهای بیگانه ندارد که آمریکا بخواهداین نهاد نظامی مردمی را تحریم کند.

مهرداد ابراهیمی صبح امروز در شورای اداری شیروان با اشاره به تلاش دولت برای استفاده از ظرفیت بانوان در پست‌های مدیریتی اظهار داشت: با نگاه ویژه فرماندار شیروان از ظرفیت بانوان و جوانان در پست‌های مدیریتی بیشتر استفاده شود.

وی افزود: 19 مهر روزی تاریخی برای استان بود و با حضور رهبر معظم انقلاب قطار پیشرفت استان شتاب بیشتری گرفت و از 700 پروژهای که مصوب شد تا امروز بیش از 500 پروژه به بهرهبرداری رسیده است.

معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با محکوم کردن سخنان ترامپ گفت: صحبت‌های جدیدی در موضع‌گیری‌های اخیر وی مشاهده نشده و رجزخوانی‌های قبل تکرار شد و نشان داد برجام آنقدر محکم بسته شده که هیچ کشوری قادر به فسخ آن نیست چرا که آن یک توافق بینالمللی است. جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در جایگاه بسیار ویژه‌ای در جهان قرار دارد و اقتدار و عزت ما حاصل رهنمودهای ارزنده ایشان است.

وی تصریح کرد: تهدیدات دشمن٬ ما ملت ایران را متحد و همد‌ل‌تر کرد و سخنرانی شجاعانه و مدبرانه رئیس جمهور تمام نقشه‌های ترامپ را نقش بر آب کرد. خوشبختانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لطف دانش و پشتوانه مردمی هیچ وابستگی به کشورهای بیگانه ندارد که آمریکا بخواهداین نهاد نظامی را تحریم کند.

ابراهیمی با اشاره به جایگاه فرمانداری در شهرستان‌ها گفت: حفظ سیاست‌های عمومی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین وظایف فرمانداری در شهرستان است.

وی با بیان اینکه باید مدیر ارجاعی نباشیم و خودمان به‌دنبال کار برویم و کارشناس باشیم٬ افزود: مدیران باید از زیر مجموعه گزارش‌گیری روزانه داشته باشند و تلاش مجموعه را رصد کنند. مدیران نظارت و حضور میدانی در مناطق زیر مجموعه داشته باشند و تعادل در نگاه‌ها را ایجاد کنند و خدمات را بصورت عادلانه ارائه دهند.

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: ایجاد و حفظ ارامش در شهرستان‌ها٬ از ضروریت‌ها است و این امر می‌تواند جلوی بسیاری از حواشی را بگیرد. در مورد کار مردم٬ گره‌گشایی کنید و به استعلام‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید و مردم را سرگردان نکنید.

ابراهیمی خطاب به مدیران دستگاه‌های اداری شیروان اظهار داشت: ایمان و علم به کار را بالا ببریم تا بتوانیم برای سایرین الگو باشیم و با کوشش و تلاش نسبت به خدمت صادقانه اقدام کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 مهر 1396، کدخبر: 1545099، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین