پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
صباغیان بافقی از اتمام بررسی افزایش تعداد نمایندگان مجلس در کمیته فنی کمیسیون شوراها خبرداد.

شعار سال: محمدرضا صباغیان بافقی، در خصوص بازنگری در تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افزایش تعداد نمایندگان ارتباطی به این موضوع ندارد که ممکن است انتخابات مجلس یازدهم به صورت استانی برگزار شود.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موضوع بازنگری در تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی که باید هر ۱۰ سال یکبار انجام شود، حدود ۲۰ سال است که اصلاحی در این زمینه انجام نشده و تعداد نمایندگان مجلس بر روی عدد ۲۹۰ نماینده ثابت مانده است.

وی افزود: براساس قانون و به دلیل این که ۲۰ سال است، تعداد نمایندگان افزایش نیافته در انتخابات مجلس یازدهم می‌توان ۴۰ نماینده را به مجلس شورای اسلامی اضافه کرد که این موضوع در کمیته فنی کمیسیون شوراها بررسی شده و در مسیر افزایش تعداد نمایندگان روند خوبی طی شده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر موضوع استانی شدن انتخابات مجلس مطرح نیست زیرا به نظر من استانی شدن انتخابات مجلس با سیاست‌های کلی انتخابات همخوانی ندارد، همچنین باید توجه داشت که عدالت بین مناطق در سیاست‌های کلی انتخابات مد نظر قرار گرفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کد مطلب: -، www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین