پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۱۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از آمادگی همکاری برای راه‌اندازی رشته هتل‌داری در یکی از مراکز علمی کاربردی خبر داد.

شعار سال: عبدالمالک شنبه‌زاده در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ایجاد رشته مهارتی هتلداری در یکی از واحدهای دانشگاه علمی و کاربردی ایلام، با اشاره به تقاضا برای این رشته در بازار کار حوزه گردشگری استان، آمادگی و همکاری این اداره کل در جهت راه‌اندازی این رشته و بهره‌گیری از فارغ‌التحصیلان آن در واحدهای دارای مجوز از این سازمان را اعلام کرد.

هدایت پویا کارگزار توسعه اشتغال ایلام نیز ضمن تاکید بر اینکه رسته گردشگری از رشته‌های منتخب اشتغالزای مورد حمایت طرح تکاپو و دارای اولویت اول است به برنامه‌های تدوین شده و مصوب دبیرخانه تکاپو استان برای توسعه کسب و کار و اشتغال در این رسته در استان اشاره و خواستار تسریع در کارهای اجرایی و تصویب این رشته برای پذیرش دانشجو در بهمن سال جاری شد.

طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) از سال ۱۳۹۵ با انجام مطالعه دینامیک اشتغال و مشخص کردن رشته‌های منتخب اشتغالزا در استان ایلام شروع و از ابتدای سال جاری وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:4113199، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین