پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۱۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴
استاندار سابق کردستان گفت: سهم منابع آبی این استان از رودخانه مرزی های ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمکعب بود که امروز به ۳۵ میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

شعار سال: عبدالمحمد زاهدی امروز شنبه در مراسم تقدیر و معارفه استاندار کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارشد، گفت: با مردم کردستان قصد وداع ندارم چون نمی توانم از آنها خداحافظی کنم.

وی با اشاره به رای ۷۳ درصدی مردم کردستان به دکتر روحانی، عنوان کرد: این حضور و رای مردم به دکتر روحانی، همه مسولان را موظف می کند که توجه و عنایت بیشتری به استان داشته باشند و در حل مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.

وی اظهارداشت: معتقدم اگر کاری کردم وظیفه ام بوده و نیاز به ارائه گزارش در این مراسم نیست، ولی خوشحالم از اینکه هیچ گاه به مردم دروغ نگفتم اگرچه وعده هایی دادم و شرایطی پیش آمد و محقق نشد.

استاندار اسبق کردستان به ارائه خدمات دولت در چهار سال اخیر دراین استان اشاره کرد و گفت: تلاش کردم نگاه همه جانبه به مسائل استان داشته باشم و هیچ بخشی از بخش های کاری در استان از نگاه مدیریت استان مغفول نماند.

زاهدی عنوان کرد: رسانه ها در قزوین تیتر زده بودند که اقتصاد رفت فرهنگ آمد، نه اینگونه نیست و به همه مسائل توجه دارم.

وی اظهارداشت: در نگاه اولم به استان کردستان به این نتیجه رسیدم هر اقدامی در حوزه صنعت، کشاورزی و غیره انجام دهیم نیاز به زیرساخت هایی دارد که باید به آنها توجه و بدون این ها امکان ندارد.

وی با بیان اینکه مهمترین زیرساخت دراستان حمل و نقل بود، گفت: صنعت اگر جاده مناسب نداشته باشد هر امکانی در هر منطقه ای وجود داشته باشد قطعا بهره وری لازم نخواهد داشت.

استاندار سابق کردستان با اشاره به اینکه توسعه بخش های مختلف از جمله صنعت نیاز به جاده و مسیردسترسی دارد، ادامه داد: تلاش بسیاری در این دوره در حوزه زیرساخت حمل و نقل ایجاد شد و معتقدم جهشی در حمل ونقل جاده ای استان اتفاق افتاد.

زاهدی عنوان کرد: در ارتباط با مسئله ی آب، سهم ما از رودخانه مرزی های ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار مترمکعب بود و امروز به ۳۵ میلیون مترمکعب افزایش یافته است و بی شک با پیگیری استاندار جدید کردستان هم بیشتر هم خواهد شد چون زمینه آن وجود دارد.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی کارهای خوبی شد چراکه یکی ازمزیت های استان کشاورزی است، تولیدات کشاورزی استان در سال ۹۵ نسبت به ۹۲، ۴۴ درصد افزایش پیدا کرد.

وی بیان کرد: در بخش صنعت چند کار عمده انجام شد و صنایعی که از سال های دور ساخت آنها شروع شده بود ولی فعالیت آنچنانی نداشت و دارای حدود ۱۸، ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی بودند در این دولت به بهره برداری رسیدند.

استاندار سابق کردستان عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بانه ومریوان ازمصوبه های دولت دهم بود ولی در این دولت زمین آن تملک و در حال آماده سازی است.

زاهدی خام فروشی را از مشکلات استان خواند و عنوان کرد: هیچ پروانه اکتشافی صادر نشد مگر به شرط فرآوری آن.

وی ادامه داد: امروز می توان به سمت ایجاد زنجیره فولاد که امکانات آن دراستان فراهم است حرکت شود.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ وهنر در هیچ دوره ای به اندازه این دوره توجه نشد، گفت: بسیاری از فعالیت هایی که در گذدشته تعطیل شد باردیگر احیا کرد یم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:4113088، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین