پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۱۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۹
فرماندار شهرستان دیر گفت: ترامپ دشمن نادانی است که با حرف‌های نسنجیده خود ملت ایران را با هر گرایش سیاسی با هم متحد کرد.

شعار سالحمزه اعتماد صبح شنبه در حاشیه اعزام کاروانراهیان نور در گفت‌وگو باخبرنگار مهر، راهیان نور و حضور در مناطق عملیاتی را بهترین موقعیت برای مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و اظهار داشت: فرهنگ جهاد و دفاع مقدس باید در قالب راهیان نور احیاء و به نسل جوان انتقال داده شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای راهیان نور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است و جوانان ما با حضور در این مناطق عملیاتی و با روایت‎گری با مولفه‎های دوران دفاع مقدس آشنا می‎شوند.

فرماندار شهرستان دیر گفت: شهدا و جانبازان با کمترین امکانات و بالاترین روحیه و ایمان مردانه مبارزه کردند و با حضور در مناطق عملیاتی می توان به مظلومیت آنها به خوبی پی برد.

اعتماد در واکنش به اظهارات واهی رئیس جمهور آمریکا درباره ایران و استفاده از عبارت دیگری به جای خلیج فارس بیان کرد: ملت تمامی امیدشان به نظامیان ارتش و سپاه است که برای امنیت کشور در حال تلاش و کوشش هستند.

وی اظهار داشت: ترامپ دشمن نادانی است که با حرف‌های نسنجیده خود ملت ایران را با هر گرایش سیاسی با هم متحد کرد و خیلی زود خواهد دید هر اشتباهی در خلیج فارس انجام دهند اسیر قدرت و اقتدار نیروی دریایی سپاه و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:4113244، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین