پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
نماینده مردم قم در مجلس دو برابر شدن نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین را مورد اعتراض و انتقاد نمایندگان مجلس خواند و گفت: اقدام وزارت راه و شهرسازی و مجوز این افزایش قیمت، ناصواب و نابجا بود.

شعار سال: احمد امیرآبادی فراهانی با اشاره به اخباری مبنی بر دو برابر شدن نرخ بلیت اتوبوس‌های بین شهری به مقصد مرزهای مبادی ایران و عراق در آستانه اربعین حسنی(ع)، گفت: دو برابر شدن نرخ بلیت اتوبوس در این ایام مورد اعتراض نمایندگان مجلس است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: این افزایش نرخ در داخل ایران در حالی رخ می‌دهد ک هزینه‌های اسکان، خوراک و حمل و نقل در کشور عراق با مشارکت ایرانیان حاضر در عراق و شیعیان سایر کشورها تقریبا به صفر می‌رسد؛ بنابراین افزایش قیمت بلیت اتوبوس وجهه خوبی نخواهد داشت و نیازمند تجدید نظر است.

وی با بیان اینکه عمده افراد علاقه‌مند به اهل بیت و مسافران اربعین که حمل و نقل زمینی را برای سفر زیارتی خود انتخاب می‌کنند از قشر متوسط به پایین جامعه هستند، تأکید کرد: راهپیمایی عظیم اربعین مانوری بزرگ برای شیعیان و اسلام است که باید شرایط برای هرچه باشکوه‌تر شدن این مانور مهیا شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مانور اربعین حسینی(ع) با جمعیت عظیم خود تجمعی باشکوه در برابر داعش و افراطی‌‌گری است، اظهار کرد: اظهار معاون وزیر راه و شهرسازی که مجوز برای دو برابر شدن قیمت‌ها را صادر کرد، ناصواب و نابجا بود چراکه برای شکوهمند شدن این مراسم اتفاقا می‌بایست قیمت بلیت اتوبوس‌ها را کاهش داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کد مطلب: -، www.icana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین