پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
به دنبال مزاحمت‌هایی که اعضای گروهک منافقین در چهارمین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای اهالی نشر و غرفه‌داران غرفه ایران به وجود آوردند، ناشران مستقل طی بیانیه‌ای از رئیس نمایشگاه خواستند جلوی چنین رفتارهایی گرفته‌شود.
شعارسال: در پی تحرکات عناصر خود فروخته گروهک منافقین در شهر فرانکفورت آلمان و ایجاد مزاحمت برای ناشران و نویسندگان و اهالی فرهنگ جمهوری اسلامی ایران که در این نمایشگاه و در غرفه ملی ایران حضور دارند؛ جمعی از ناشران ایرانی مراتب شدید اعتراض خود را به رفتار متناقض و غیر مسئولانه مدیران این نمایشگاه اعلام و حضور خود را در این نمایشگاه طی سال های آینده مشروط به رفع این مزاحمت‌ها کردند.
بر اساس این گزارش مدیران موسسات نشر ققنوس، ثالث، نگاه، پیدایش، هرمس، فرهنگ معاصر، خانه هنرمندان ایران و جمعی دیگر از فعالان فرهنگی حاضر در غرفه ملی ایران عصر روز شنبه مراتب شدید اعتراض جامعه نشر و کتاب جمهوری اسلامی نسبت به این ایجاد مزاحمت را در بیانیه‌ای عنوان کردند.

این افراد اعلام کرده اند در صورت رفع نشدن این مزاحمت که همواره مورد اعتراض جمهوری اسلامی ایران بوده است، جامعه مستقل نشر ایران از سال آینده از حضور در نمایشگاه کتاب فرانکفورت صرف نظر خواهد کرد.

مراتب این اعتراض شدید از سوی امیر مسعود شهرام‌نیا مدیر غرفه ایران به توبیاس ووس معاون نمایشگاه فرانکفورت و اورسلا هلپ مدیر بخش آسیا و آفریقای این نمایشگاه ابلاغ شد.

یادآوری می‌شود جمعی از عناصر وابسته به گروهک خود فروخته منافقین عصر روز گذشته در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به ایجاد مزاحمت برای اعضای غرفه ایران در این نمایشگاه پرداختند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار 23مهرماه 96، کدخبر:  294919 ، www.ana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین