پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
در حالی که شایسته سالاری برای مدیران ارشد مهمترین امتیاز محسوب می شود مشاور یکی از استانداران تمامی مدیران اصولگرا را حتی در ادارات کوچک عزل کرده است.
شعارسال: هرچه به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نزدیک تر می شویم، تلاش احزاب و جریان های سیاسی کشور برای رسیدن به کرسی های نمایندگی بیشتر می شود.

بسیاری از احزاب و جریان های سیاسی در حالی که به سازماندهی نیروهای خود پرداخته اند، سعی در بیرون کردن رقیب خود از عرصه انتخابات نیز دارند.

در این ماه های پایانی اصلاح طلبان نیز تلاش های زیادی برای فراهم ساختن بستر انتخاباتی که مورد نظر خودشان باشد انجام داده اند.

در همین راستا به تازگی اتاق فکری در برخی استانداری‌ها برای رصد وقایع و انتصاب مدیران ارشد و جزء استان تشکیل شده که نفرات اصلی این اتاق فکر برخی از مشاوران و نزدیکان استاندارانند که عموما ار افراد مسئله دار هستند.

شنیده ها حاکی از آن است که در تمامی احکام انتصاب، این مشاوران مسئله دار نظر قطعی و نهایی خود را داده و تا کنون فعالیت این افراد منجر به برکناری تعداد زیادی از مدیران اصولگرا در برخی استان‌ها شده است.

بخ طور مثال یکی از مشاوران در یکی از استانداری‌ها که سابقه همراهی و همکاری با یکی از سران فتنه را نیز در کارنامه خود را دارد، با توجه به گرایشات تند سیاسی خود، طرح جا به جایی مدیران کل و جزء اصول گرا در این استان را داده است.

وی که تا کنون در جلسات مختلف خود نظام را زیر سوال برده است بارها با مقایسه های بی مورد نتیجه گیری های مضحکانه ای را درباره نظام مطرح کرده است.

با اولویت قرار گرفتن جناح بندی های سیاسی برای رسیدن به پست های اجرایی، کارایی و خدمت به مردم در حاشیه قرار گرفته و همین موضوع منجر به کاهش روند خدمت رسانی به مردم در ادارات کل این استان می شود.

با اندکی اضافات و تخلص بر گرفته از سایت عدالت گلستان: www.edalatgolestan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین