پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
نماینده حزب مردم سالاری در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعلام خبر انصراف سیدهادی خامنه‌ای از ریاست دوره‌ای این شورا گفت: افرادی در حال رایزنی با آقای خامنه‌ای برای بازگشت به ریاست این جبهه هستند ولی اگر ایشان این ریاست را نپذیرد حزب اسلامی کار رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهد شد.

شعارسال: آرش حبیبی نماینده حزب مردم سالاری در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعلام خبر انصراف سید هادی خامنه‌ای از ریاست دوره‌ای این شورا گفت: دیروز که اولین جلسه دور جدید شورای هماهنگی برگزار شد آقای های خامنه‌ای در این جلسه حضور نیافت و به جای وی حمید قزوینی به عنوان نماینده مجمع نیروهای خط امام در جلسه حضور یافت.

حبیبی در پاسخ به سوالی پیرامون سرنوشت ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: افرادی در حال رایزنی با آقای خامنه‌ای برای بازگشت به ریاست این جبهه هستند ولی اگر ایشان این ریاست را نپذیرد حزب اسلامی کار به دبیرکلی حسین کمالی رئیس شورای هماهنگی خواهد شد.

به گزارش فارس، برخی اختلاف‌ نظرهای درون جبهه‌ای دلیل انصراف خامنه‌ای از ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 24 مهر 1396 ، کدخبر: 13960724000281 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین