پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵
مددجویان تحت حمایت خراسان جنوبی از ابتدای امسال ۶۷۰ تخته فرش به متراژ دو هزار و ۶۰۶ مربع و به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تولید کردند.

شعارسال: سید رضا حسینی با بیان اینکه استعدادسنجی قالیبافان و مشاوره شغلی آن‌ها به‌صورت چهره به چهره از رویکردهای اساسی این نهاد در ایجاد طرح‌های قالی‌بافی است، اظهار داشت: پس از طی این مراحل متقاضیان بافت فرش جهت انتخاب نوع فرش و تکمیل پرونده به واحدهای مربوطه معرفی می‌شوند که با تهیه امکانات نقشه و مواد اولیه موردنیاز توسط کمیته امداد طرح راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: مددجویان تحت حمایت از ابتدای سال جاری ۶۷۰ تخته فرش به متراژ دو هزار و ۶۰۶ مترمربع و به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تولید کردند که نقش مؤثری در اقتصاد خانوارهای تحت حمایت داشته است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی عنوان داشت: هم‌اکنون ۱۴ کارگاه تجمیعی قالی‌بافی خراسان جنوبی فعال است که شرایط را برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت حمایت فراهم کرده است و بیشتر فرش‌های تولیدشده، در طرح‌های ریز ماهی، لچک ترنج، خشتی، بوته جقه و نائین بوده است.

حسینی اضافه کرد: نظارت، آموزش و هدایت فرش‌بافان و بازاریابی فروش توسط کارشناسان این نهاد انجام می‌شود و بیشتر بافندگان فرش دستباف را زنان مددجو و سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23مهر1396، کدخبر: 13960723000798: www.khorasan-jonubi.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین