پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۸۰۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷
مدیرکل نهاد کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز سال تحصیلی طرح ملی با هم بخوانیم در کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

شعار سال: فرهاد خلیل‌مقدم اظهار داشت: این طرح با آغاز سال تحصیلی در کتابخانه‌های مناطق عشایری و روستایی آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دوره آموزشی برای کتابداران این مناطق برگزار شده است، افزود: در طرح با هم بخوانیم کودکان و نوجوانان کتاب‌هایی را با هم می‌خوانند و سپس در مسابقه‌ای که از طرف نهاد کتابخانه‌ها برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که اجرای این طرح می‌تواند خلاء‌هایی که وجود داشته را جبران و همچنین در توسعه فرهنگ مطالعه در مناطق محروم نیز تأثیرگذار باشد.

خلیل‌مقدم با اشاره به وضعیت پرداخت نیم درصد کتابخانه‌ها به شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: برخی از شهرداری‌ها تعامل خوبی با کتابخانه‌ها دارند و برخی از شهرداری‌ها نیز که این مبلغ را نمی‌پردازند با اعمال ماده 64 از طریق سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌ها نیم درصد را پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به نمایشگاه کتاب تصریح کرد: امسال با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه کتاب فروش خوبی داشته باشد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص 50 میلیون تومان کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: لیستی از کتاب‌ها تهیه و به اداره کل ارشاد ارائه می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 24 مهر 96، کد مطلب: 1547896، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین