پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: مدارس استان نیازمند همکاری های معنوی، مادی و فکری اولیای دانش آموزان است.

شعار سال: رشید قربانی امروز دوشنبه در مراسم نمادین هفته پیوند اولیا و مربیان استان کردستان که در دبیرستان نمونه دولتی شهید نامدار مرادی سنندج برگزارشد، با اشاره به اینکه هفته پیوند اولیا و مربیان فرصتی برای برقراری ارتباط بیشتر بین اولیای دانش آموزان با مدرسه است، گفت:هر چقدر اولیا با مجموعه اجرایی مدارس ارتباط بیشتری داشته باشند به همان میزان برروی پیشرفت و ترقی دانش آموزان تاثیر می گذارد.

وی عنوان کرد: مدرسه نهاد اداری نیست بلکه اجتماعی است، و گروه های اجتماعی باید در اداره آن مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه درکشورهای مختلف دنیا شهرداری ها متولی اداره مدارس هستند، بیان کرد: در کشورما هم بی شک مدارسی موفق هستند که علاوه بر وجود متولیان توانمند و دلسوزدر آموزشگاه اولیای منتخب هم در تصمیم گیری ها مشارکت و همدلی داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: آموزش و پرورش استان یزد در بسیاری از شاخص ها در سطح کشور موفق است و این نشان از فرهنگ و برنامه ای است که پرسنل آموزش و پرورش با همراهی وهمگامی اولیا در مدارس درراستای موفقیت دانش آموزان حاکم کردند.

قربانی اضافه کرد: البته استان ما هم در تعدادی از شاخص های آموزشی و پرورشی در سطح کشور حائز رتبه است ولی انتظار می رود در تمامی شاخص ها بتوانیم به موفقیت های لازم دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: اگر اولیای دانش آموزان احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مدرسه داشته باشند شاهد موفقیت بیشتر فرزندان خود خواهند بود.

وی بر همکاری ومشارکت اولیا و مربیان در مدارس استان تاکید کرد و گفت: در اولیا افراد صاحب ایده و فکر زیادی داریم که عوامل اجرایی و آموزشی ما باید از این ایده ها ونظرات اولیا بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از اولیای دانش آموزان خواست در نشست های مدارس حضور فعال و موثر داشته باشند و در بخش های مختلف آموزشی و پرورشی مربیان مدارس را یاری دهند.

قربانی اظهارداشت: اولیای دانش آموزان اگر می خواهند فرزندانشان خوب و مطلوب آموزش ببینند هم به لحاظ معنوی، مادی و فکری با مدارس همکاری داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 24 مهر 96، کد مطلب: 4115386:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین