پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۹۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: استان کردستان باید بخش تملک دارایی خود را افزایش دهد تا بتواند پروژه های نیمه تمام به ویژه در حوزه ورزش را به بهره برداری برساند.

شعارسال: محمد رضا داورزنی در دیدار با استاندار کردستان که در استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بهترین دوران کاری من در کردستان به ثبت رسیده است، گفت: در هتفته تربیت بدنی قرعه به نام استان کردستان درآمد و به این استان آمدیم تا به مردم و استاندار این استان تبریک عرض کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در جواب استاندار کردستان نسبت به بی اختیاری استان در موضوع آب های کردستان، عنوان کرد: موضوع آب موضوعی حیاتی در کشور است و در تمام استان این مشکل وجود دارد.

وی اشاره ی به راه های جذب سرمایه در استان کردستان کرد و گفت: کردستان یک استان بکر برای جذب صنعت توریسم و استفاده از فرهنگ این منطقه برای جذب این مهم است و باید از تمامی ظرفیت های این بخش بهره برداری شود.

داورزنی با اشاره به لزوم بهره برداری و تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان کردستان به ویژه در بخش ورزش، گفت: بحث ارزش افزوده راهکار مناسبی برای اتمام پروژه های نیمه تمام است که ابلاغ شده ولی تاکنون به خوبی در استان از این امکان بهره برداری نشده است

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش وجوانان اظهار کرد: استان کردستان باید اعتبارات بخش تملک دارایی خود را افزایش دهد تا بتواند پروژه های نیمه تمام خود را تکمیل کرده و مورد بهره برداری قرار دهد.

وی با اشاره به برنامه وزارت ورزش و جوانان برای کمک به استان کردستان، گفت: نگاه خاصی به استان کردستان دارم و حتماً پیگیر موضوع رفع مشکل پروژه های نیمه تمام این استان در وزارت ورزش خواهم شد.

داورزنی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج در همان ابتدا کلنگ زنی با مشکل مواجه بود، افزود: تعداد زیادی پروژه در کشور وجود دارد که تنها با ۱۰ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه شده و نیمه تمام مانده اند.

وی گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان کردستان در اولویت قرار دارد و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی در استان کردستان اجرایی شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش وجوانان در ادامه سفر خود دو پروژه ورزشی در شهرستان مریوان را افتتاح می کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26مهر1396، کدخبر: 4117567: www.mehrnews.com
  



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین