پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم گفت: استان قم ظرفيت هاي غني براي جذب گردشگران دارد و با حضور هدفمند گردشگران داخلي و خارجي مي توان بستر توسعه قم را فراهم ساخت و ابعاد ظرفيتي قم توان پاسخگويي به نيازهاي جهان اسلام دارد.

شعارسال: یونس عالی پور روز سه شنبه در ديدار با هيئت مديره و مديران موسسه ذريه افزود: مراكز و موسسات مختلف گردشگري در استان بايد با افزايش توانمندي هاي خود گام هايي موثري براي تبيين و معرفي جذابيت هاي قم بردارند و با تبادل تجربيات ساير موسسات را نيز همراهي نمايند و از تجربيات استان هاي ديگر استفاده نموده و با بومي سازي تجربيات نسبت به ارتقاء كمي و كيفي خود براي تسهيل در خدمت رساني اقدام نمايند .

وی با بیان اینکه آمايش سرزمين مي تواند به توسعه گردشگري كمك كند، ادامه داد: اهتمام به تكميل و ساخت زيرساخت هاي گردشگري، توسعه را تسهيل خواهد نمود و هرچه به ظرفيت هاي گردشگري موجود بها داده شود ؛ شاهد رونق اين صنعت در استان خواهيم بود .

معاون استاندار در پايان گفت: اين معاونت آمادگي خود را براي شنيدن و هماهنگي در راستاي حل مشكلات متوليان گردشگري را در ابعاد مختلف با رويكرد زيارتي دارد و سعي مي نمايد با بهره گيري از ظرفيت هاي استاني و ملي گام هاي موثري را در اين راستا بردارد .

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25مهر1396، کدخبر: 967-11614-5: www.qom.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین