پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان گفت: در سیزدهمین جلسه اعضای شورای اسلامی این شهر 'شاپور هادیزاده' با کسب پنج رای موافق به عنوان شهردار جدید آبدانان معرفی شد.

شعار سال: سید حرمت الله موسوی مقدم روز سه شنبه اظهار کرد: از 10 فردی که بعنوان گزینه های واجد شرایط تصدی پست شهرداری آبدانان به اعضای شورای شهر معرفی شده بودند، پس از طی یک فرایند علمی و منطبق بر اسلوب های معتبر اداری دو نفر از آنان وارد رقابت در مرحله نهایی شدند.
وی افزود: افراد نهایی به منظور توجیه و تشریح برنامه های پیشنهادی و دفاع از طرح ها و ایده های ارائه شده خود در جلسه یکشنبه شب شورای شهر دعوت و به مدت پنج ساعت به دفاع از سابقه کاری، اجرایی و برنامه های مورد نظر و قابل اجرای خود پرداختند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان فرایند گزینش و تعیین شهردار را بسیار دقیق و فارغ از نگاه سطحی عنوان و تاکید کرد: پس از تجزیه و تحلیل مباحث مطروحه و نگاه جدی به نقش آفرینی افراد در دوران خدمت و دقت نظر در تجارب و سوابق مسئولیت از میان گزینه های موجود شاهپور هادیزاده با کسب پنج رای موافق شورا و بدون هرگونه مخالف به عنوان شهردار جدید آبدانان انتخاب و جهت طی مراحل قانونی به فرمانداری معرفی شد.
موسوی مقدم یادآور شد: شهردار جدید آبدانان از نیروهای رسمی شهرداری ، دارای مدرک تحصیلی مهندسی عمران و 24 سال سابقه کاری در شهرداری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 25 مهر 96، کد مطلب: 82698621:www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین