پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
استاندار خراسان شمالی گفت: باید با ارتقای سطح پوشش و تولید برنامه‌هایی با کیفیت مناسب اعتماد مردم استان به سازمان صدا و سیما افزایش یابد.

شعار سال: محمدرضا صالحی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی اظهار داشت: فضای آرامش، دوستی، همدلی و هم افزایی در استان ایجاد شده است و انتظار داریم این فضا با حضور مدیران جدید نیز ارتقاء یابد و مدیران دنباله رو این سیاست باشند. تدبیر همه ما باید حفظ امید و نشاط در جامعه باشد.

وی افزود: در بازه زمانی مدیریت باید خدمتگزار مردم باشیم و این خدمت باعث دلگرمی مردم به نظام اسلامی می‌شود.همه ما از ابتدا به‌عنوان کارشناس استخدام شده‌ایم و پست مدیریتی٬ لطفی از ذات اقدس الهی است که برای حل مشکلات مردم بر دوش ما نهاده می‌شود. هر فرد کارمند سه عمر زندگی، خدمات دولتی و مدیریتی را در طول زندگی خود تجربه می‌کند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اهداف منطقه‌ای سازمان صدا و سیما تصریح کرد: باید با ارتقاء سطح پوشش و تولید برنامه هایی با کیفیت مناسب اعتماد مردم به سازمان صدا و سیما افزایش یابد.

صالحی در ادامه با اشاره به بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام و برخی مسائل پیرامون آن گفت: برجام با هدایت رهبری شکل می‌گیرد٬ اما برخی‌ها فکر می‌کنند منافع آمریکا در برجام است. ترامپ حتی دیپلماسی استاندارد را هم بلد نبود و در این زمینه تغییر نگاه به مسائل سیاسی در جامعه را لازم داریم.

وی در پایان اضافه کرد: در فضای فعلی استان خراسان شمالی٬ همه باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و این آرامش و همدلی ایجاد شده در استان٬ زمینه مناسبی برای حل مشکلات مردم است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کد مطلب: 1549412 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین