پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۷۰۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱
استاندار کردستان گفت: در استان کردستان منابع آب فراوانی وجود دارد که هیچ کدام در خود استان مورد استفاده قرار نمی گیرد و اغلب به استان های همجوار انتقال پیدا می کند.

شعار سال: بهمن مراد در دیدار با معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان که در دفتر ویی در کردستان برگزار شد، گفت: صفا و صمیمیتی که در کردستان وجود دارد باعث شده است که کسانی که در این استان خدمت کرده اند این دوران به بهترین زمان کاریشان تبدیل شود.

استاندار کردستان اظهار کرد: به شخصه عرقی که این افراد نسبت به کردستان دارند را باور می کنم مطمئن هستم که پیگیر اوضاع استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه کردستان دارای منابعی است که خود صاحب اخیار آن نیست، افزود: در کردستان آب فراوانی وجود دارد که هیچ کدام در خود استان مورد استفاده قرار نمی گیرد و اغلب به استان های همجوار انتقال پیدا می کند که این مهم را حتماً پیگیری خواهم کرد.

مراد نیا با اشاره به اینکه خام فروشی معادن به صنایع تبدیلی تغییر داده شود، گفت: جذب سرمایه از بخش خصوصی را در اولویت کاری خود قرار داده تا با اشتغال زایی در استان سرانه درآمد مردم افزایش پیدا کند.

استاندار کردستان عنوان کرد: معادن سنگ آهن و طلا در این استان وجود دارد که با بی توجهی های که در گذشته به آن ها شده است در حد خام فروشی باقی مانده و باید با تغییر آن ها به صنایع تبدیلی به فکر تولید ثروت برای استان بود.

وی گفت: یکی دیگر از راه های تولید ثروت برای استان کردستان جدا از صنعت توریسم استفاده از صادرات در مرز ها است که این مهم در ایران شش ملیارد دلار اما در ترکیه با پنج برابر اختلاف ۳۰ میلیارد دلار است که باید در مرز های کشور به فکر افزایش این رقم باشیم.

مرادنیا اشاره ای به مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج داشت و افزود: این مجموعه در سال ۷۳ کلنگ آن به زمین خورد و اکنون نیز با مشکلاتی مواجه است که یکی از آن ها سالن شش هزار نفری این مجموعه است که وزارت ورزش باید برای تکمیل آن اقدامات لازم را انجام دهد.

استاندار کردستان اظهار کرد: سالن شش هزار نفری ۲۲ گولان شهر سنندج بر اساس گزارش های رسیده، بعد از ۱۲ سال هنوز به اتمام نرسیده و اکنون تکمیل این پروژه یکی از مطالبات اصلی مردم شهر سنندج است.

وی افزود: در مراسم معارفه خود نیز خطاب به وزیر کشور گفتم که اگر همایش هایی را در کردستان به منظور ارتباط گرفتن با این استان برگزار کنیم نیازمند توجه به زیر ساخت ها و حمایت هستیم.

گفتنی است در جریان سفر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به کردستان دو پروژه در شهرستان مریوان به افتتاح خواهد رسید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 26 مهر 96، کد مطلب: 4117684 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین